Proces reklamace na Epoxio

Reklamace

Kontrola zásilky zboží

Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupující povinen tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího.
Je-li kupujícím spotřebitel, je výše uvedený způsob doporučen, tím však není dotčeno právo spotřebitele reklamovat zboží přímo u prodávajícího v zákonných lhůtách.

Lhůta pro uplatnění reklamace

Právo reklamace musí být uplatněno v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží, nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu zboží a může být důvodem pro zamítnutí reklamace.

Řešení reklamace

V případě reklamace zboží prosím vyplňte reklamační formulář. Pokud to vada zboží vyžaduje, pořiďte fotografie reklamované zboží a jeho vady, a fotografie zašlete spolu s reklamačním formulářem na e-mailovou adresu info@epoxio.cz. Váš požadavek bude okamžitě zpracován a nejpozději do následujícího pracovního dne budete písemnou formou informováni o způsobu řešení reklamace a předpokládané době trvání. O vyřízení reklamace budete znovu informováni písemnou formou.

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace (dodavateli). Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží nebo bude reklamované zboží odesláno zákazníkovi na náklady dodavatele. Je-li reklamace shledána jako neoprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží nebo bude reklamované zboží odesláno zákazníkovi na jeho náklady.

Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající  po kupujícím, který není spotřebitelem požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů.

Reklamační formulář ke stažení  

Pro jakékoliv další dotazy nás kontaktujte na telefonním čísle +420 737 108 685 nebo emailem info@epoxio.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení